Avatar billede pokerhouse Nybegynder
14. februar 2007 - 13:17 Der er 7 kommentarer

Hvem har /kan lave en byportal

Jeg er web master for en lille by, og foreningen hjemmeside er idag den samme som blev lavet for snart 6-7 år siden. Derfor må der ske noget nyt.

Byportalen, skal indholde forskellige dele, og skal helst være lavet i php.

Der skal bla. være mulighed for følgende:
- Kalender /aktivitetskalender, hvor fok med admin indgang kan
logge på og tilføje aktivitet

- Oprettelse af foreningssider, med evt. logo og billeder

- Nyhedsmodul på forsiden, samt admin indgang, hvor folk med    password kan logge ind og skrive nyheder

- Billedgalleri, og mulighed for opload af billeder

- Debat forum.

- Afstemning

Jeg vil gerne høre, fra andre som har været igang med ligende projekter, og evt. nogle som vil hjælpe mig til råds ?
Avatar billede intenz Novice
14. februar 2007 - 13:27 #1
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
14. februar 2007 - 13:28 #2
Kan du programmere PHP?
Avatar billede pokerhouse Nybegynder
14. februar 2007 - 13:33 #3
søger en som kan sætte det op, og det skal helst være i php.. Jeg kan personligt ikke selv PHP..
Avatar billede intenz Novice
14. februar 2007 - 15:54 #4
Hvis vi snakker betalt arbejde, kan jeg godt sætte det op for dig. Du kan kontakte mig på mads[a]mogenshoj.dk
Avatar billede jck_true Nybegynder
16. februar 2007 - 20:18 #5
Jeg kan også hjælpe dig med den opgave. Kig et smut forbi http://exponentcms.org.
Skriv på jck_true @ hotmail . com (Fjern mellemrum)
Emailen virker også som MSN messenger

Med venlig hilsen
Jens Chr. True
Avatar billede peder_taketwo Nybegynder
22. februar 2007 - 17:09 #6
Hej
Har du fundet en til opgaven?
Ellers vil vi da også gerne byde ind. Jeg vil tror at vi skal have i omegnen af 20-25.ooo for at lave siden. Hvis det har interesse kan jeg kontaktes på psj@taketwo.dk
eller tlf: 40685707
Avatar billede bauerdata Nybegynder
25. december 2007 - 19:37 #7
kig på www.plone.org