Avatar billede frantzen Nybegynder
08. februar 2007 - 23:03 Der er 2 kommentarer

hvordan ændre jeg i min hjemme side med microssoft frontpage

Jeg har fået nogen til at lave min hjemme side scandiaweb http://frantzen-el.dk

og har fået et kode ord jeg skla skrive når jeg går ind på min hjemme side for at ændre lidt i noget tekst men er begrænses til kun at kunne oprette nye menu punkter, ændre i teksten, men kan ikee ændre i layout hvilket jeg gerne vil da jeg skal til at skifte navn og kan ikke ændre i overskriften. har så fået microssoft front page men det ser ikke ud til at jeg for low til noget som helst nogen der kan guide mig.
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 23:05 #1
det kræver der er installeret frontpage extensions på serveren, ellers skal du hente filerne og redigere dem loklat og uploade dem igen bagefter.
Avatar billede hcma Novice
08. februar 2007 - 23:31 #2
Åbn FP -> gå så op i Filer -> Importer -> vælg så Guiden Importer Websted -> og følg så ellers vejledningen.
efter et lille stykke tid skulle det hele ligge på din egen PC, hvor du så åbner den side du vil have ændret og udgiver den ellers derefter.