Avatar billede mortenus Nybegynder
07. februar 2007 - 18:25 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

itunes kan ikke installere

Undskyld hvis jeg dumper et spm et forkert sted, men jeg har kraftigt brug for noget hjælp her !!!!!

for et stykke tid siden gendannede jeg min pc..
dette gjorde at flere programmer ikke virkede og jeg derfor blev nødt til at ominstallere dem, deriblandt itunes..

når jeg prøver at installere dette får jeg flere fejlmeddelelser..

"windows kunne ikke få adgang til den angivne enhed, sti eller fil. du har muligvis ikke de nødvendige rettigheder til at få adgang til elementet. "
her er så filnavnet som lyder
C:\DOCUME-1\LOKALE-1\TEMP\IXP636.TMP\itunesSetupAdmin.exe

tallet efter IXP ændrer sig fra gang til gang...

Jeg har svært ved at se hvorfor windows skal have adgang til noget på C-drev om itunes for at kunne installere.

Har prøvet at fjerne alt itunes relateret i registreringsdatabase men det hjælper ikke.
jeg har prøvet at afinstallere min gamle itunes, hente en ny, installere den gamle. o.s.v men lige meget hjælper det..

jeg er logget på som administrator og kan uden problemer installere andre programmer.
--
Avatar billede boxer Nybegynder
07. februar 2007 - 19:31 #1
Har du prøvet at tømme den TEMP mappe du omtaler?
Avatar billede mortenus Nybegynder
08. februar 2007 - 01:29 #2
svar ja.. og der sker ikke en meter...

har tømt temp mapperne for alle bruger administrator og ejer o.s.v.
Avatar billede mortenus Nybegynder
08. februar 2007 - 01:36 #3
tjekkede lige igen og så at det havde jeg ikke helt... prøvede at slette , men får at vide at noget muligvis bruges af et andet program pt... der ligger muligvis en hel masse andet der ikke har noget at gøre med itunes..(Har valgt at der skal vises skjulte filer)

kunne jeg dog bare filtrere alt der havde med itunes i den mappe havde jeg måske løsningen....

any ideas??????
Avatar billede boxer Nybegynder
08. februar 2007 - 06:38 #4
Prøv lige at hente og køre dette program:
http://www.spywareinfo.dk/#/manualer/ccleaner.htm
Følg vejledningen.
Avatar billede mortenus Nybegynder
09. februar 2007 - 20:01 #5
er downloadet og kørt... uden effekt.. prøver igen hvor jeg vil forsøge at notere indholdet af Temp mappen før og efter..
Avatar billede mortenus Nybegynder
02. september 2007 - 18:46 #6
dette spørgsmål blev ikke besvaret og blev derfor heller ikke givet point.

2 måneder efter fik jeg pludselig en popup omkring opdatering af itunes og quicktime. Hvilket jeg så gjorde.

Herefter fungerede det perfekt.  hvordan dette lader sig gøre har jeg svært ved at begribe, men sådan skete det altså ???