Avatar billede tzinck Novice
07. februar 2007 - 15:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

System til at bygge katalog

Findes der et billigt el. gratis system til at bygge et index som fx. jubii (i miniformat)
Avatar billede fxj Juniormester
07. februar 2007 - 20:01 #1
Det gør der helt sikkert :-)
Dit spørgsmål er bare lidt svært at svare på, når du ikke har skrevet om det skal være i PHP, ASP eller noget andet
Avatar billede tzinck Novice
07. februar 2007 - 20:55 #2
Jeg ved intet om ASP og meget lidt om PHP.  Det skal være et system, hvor jeg ikke skal rode med koden - ligesom et CMS system
Avatar billede fxj Juniormester
07. februar 2007 - 21:15 #3
Jeg har tidligere testet dette
http://www.siteferret.com/
Det er ret let at ændre designet
Avatar billede theprofessor Nybegynder
19. februar 2007 - 16:01 #4
der findes flere shareware og open-source løsning både for webshop og webmall, men du skal fortælle lidt mere om hvad du vil..og evtl. hvilket systemer du har kigget på!
Avatar billede tzinck Novice
19. februar 2007 - 18:09 #5
udover at jeg har kigget hurtigt på ovennævnte har jeg kigget lidt på Postnuke, som har et link katalog.  Jeg har ikke prøvet det i praksis, men umiddelbart ser det fint ud http://www.postnuke.dk/modules.php?op=modload&name=PagEd&file=index&topic_id=0&page_id=11
Avatar billede fxj Juniormester
19. februar 2007 - 18:53 #6
PostNuke er en portal/community-løsning. Hvis det er et rent linkkatalog du vil lave, syntes jeg ikke PostNuke er godt til det.
Men det er rasende let at installere :-)