Avatar billede flemming-s Nybegynder
07. februar 2007 - 11:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan finder jeg div skabiloner

Hvordan finder jeg div skabiloner.( gerne fra nettet )
Jeg vil gerne kunne vælge mellem nogle forskellige.
Det er til et Guldbryllup
steb by steb anvising. På forhånd tak !!
07. februar 2007 - 11:11 #1
Skabeloner til hvad?
Indbydelse eller....????

... og hvad mener du med step by step anvisning - til hvordan du bruger skabelonerne eller...?????
Avatar billede flemming-s Nybegynder
07. februar 2007 - 11:22 #2
Ja til indbydelse
step by step anvisning til hvordan jeg finder dem frem, så jeg kan skrive teksten på en skabelon
07. februar 2007 - 17:11 #3
I word 2003 kan i hjælperuden (ctrl+F1) under "NYT DOKUMENT" vælge skabeloner online direkte hos microsoft. der er mange forskellige gratis lige til at bruge. ellers søg på nettet. brug søgeord som "word - skabelon - dot"
held og lykke...
Avatar billede flemming-s Nybegynder
07. februar 2007 - 19:04 #4
Jeg har woord 2000
Hvis jeg åbner et nyt doc og trykker ctrl+f1 sker der ikke noget
Gerne steb by steb anvising.
Avatar billede perhol Seniormester
08. februar 2007 - 21:26 #5
Som udviklingskonsulente skriver er der hos Microsoft adskillige skabeloner til gratis download. Her er et link til startsiden for deres skabeloner.:
http://office.microsoft.com/da-dk/templates/FX100595491030.aspx
Avatar billede flemming-s Nybegynder
08. februar 2007 - 23:36 #6
Hej perhol
Det er ellers lige det link jeg kan bruge, men det kræver offices 2007.
Jeg har en gammel offices 2000 ("uden kørekort" :o)så hvis jeg henter betamodeln af 2007 så kommer der vel også en regning ? :o)
http://office.microsoft.com/templates/directdownload.aspx?AssetID=TC101927481030&Application=WD&Result=3&Version=12&axver=12.0.6024.0
Avatar billede perhol Seniormester
09. februar 2007 - 01:28 #7
Prøv det her link.:
http://office.microsoft.com/en-us/templates/default.aspx
Der ligger flere skabeloner til Word 2000.
Det hjælper hvis du kan lidt engelsk.