Avatar billede x-pander Nybegynder
02. februar 2007 - 11:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Visual Studio Express og licens?

Hej.

Ganske kort spørgsmål, må man udvikle hjemmesider i Microsoft Visual Studio Express når de skal bruges i en virksomhed, eller skal der en kommerciel udgave til som f.eks. 2005 Prof?
Avatar billede kalp Novice
02. februar 2007 - 11:31 #1
Avatar billede kalp Novice
02. februar 2007 - 11:33 #2
Hvis man ikke må står det skrevet med småt et sted - helt sikkert når du installere det.
Avatar billede x-pander Nybegynder
02. februar 2007 - 11:46 #3
4.     Can I use Express Editions for commercial use?

Yes, there are no licensing restrictions for applications built using the Express Editions.

Så heldigvis ja. Jeg takker for linket. Du ligger bare et svar :)
Avatar billede kalp Novice
02. februar 2007 - 12:27 #4
det får du her:)