Avatar billede seigoth Nybegynder
01. februar 2007 - 13:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Åbne dokument fra mail

Hej.

Man modtager et word-dokument med mail.

Man åbner dokumentet inde fra mailen - ikke gemmer, men åbner.

Man redigerer i dokumentet og trykker "gem".

Hvor i hede hule helvede bliver det så af??

Og nej, det er ikke umiddelbart i Temp.

Og nej, jeg kan ikke finde det ved at gentage proceduren og trykke "gem som", for der ligger det ikke.

Og nej, jeg finder INTET hvis jeg søger efter filnavnet.

Anyone?

På forhånd tak.
Avatar billede screem_brille Novice
01. februar 2007 - 13:08 #1
temp internet filer er nok det bedste bud så
Avatar billede dla Praktikant
01. februar 2007 - 13:35 #2
Hvis du trykker "gem" i Word og svarer ja til at gemme når du lukker din mail, ligger det i din mail med de nye ændringer. Men hvis du svarede nej til at gemme din mail da du lukkede den, er ændringerne væk.
Avatar billede seigoth Nybegynder
01. februar 2007 - 13:37 #3
@screem: Synes jeg har rodet alt igennem og kan ikke finde den der.

@ dla: Ja, men mailen kom aldrig med det spørgsmål. Bruger Yahoo-Mail.

Er så småt ved at være kommet frem til at det nok er gone for good, desværre.
Avatar billede dla Praktikant
01. februar 2007 - 13:39 #4
Jeg bruger MS Outlook, den spørger inden man lukker hvis man har ændret noget.

Ærgeligt for dig!
Avatar billede screem_brille Novice
01. februar 2007 - 13:45 #5
søg i temp internet files, efter *.doc det gør der lidt nemmere (men tror nu ikek den ligger der, men er et forsøg værd)
Avatar billede seigoth Nybegynder
01. februar 2007 - 13:57 #6
Den er ikke at finde, desværre.

Tak for forsøgene anyways...