Avatar billede lsskaarup Nybegynder
31. januar 2007 - 22:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Skabeloner opfører sig mærkeligt - virker/virker ikke

Jeg har lavet nogle skabeloner i Word, som vi gerne vil have sat i drift i organisationen, men jeg har et stort problem med dem.

De virker ikke stabilt.

De skal virke i både Word 2000 og 2003.

Situationen er pt sådanne:

De er udviklet på min maskine, der oprindeligt havde Office 2000 men undervejs blev opgraderet til 2003. Her virker de når jeg er logget ind.

Jeg har teste på 2 andre maskiner, begge med Office 2000, og som de respektive brugere, der nu arbejde ved maskinerne. Her virker de også.

Så er der en 2003 maskine, hvor de ikke virker når det er min chef, der er logget ind, men når jeg er så virker de. Vi har begge administrator-rettigheder til både netværket og lokalt.

Sidst er der endnu en 2003 maskine, hvor de heller ikke virker på. Her har jeg dog prøvet at være logget ind som mig selv, for at se om de virker der.

Vi har prøvet at sætte makro sikkerheden til lav, men det gjorde ingen forskel.

Skabelonerne er lavet så når brugerne starter dem, så kommer der en form, hvori de skal indtaste de relevante ting. Herefter trykke på OK, hvorefter dokumentet oprettes, kontrolleres for stavefejl, gemmes og vises for brugeren, der kan skrive videre i enkelte felter.

Det mærkelige er, at på de maskine, hvor de ikke virker 100% på, kommer formen kommer godt nok frem, dokumentet oprettes men udfyldes ikke, stavekontrol udføres ikke, men gem dialog boksen kommer frem.

Hvad fan... kan det være der driller?
Avatar billede supertekst Ekspert
31. januar 2007 - 23:22 #1
Du er velkommen til at en kopi af en af skabelonerne til: pb@supertekst-it.dk - anvender 2003 - så måske...
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
01. februar 2007 - 09:05 #2
Tror desværre ikke du vil kunne få meget ud at kører dem, da de henter brugerinfo fra vores AD. Men hvis det ikke gør noget, så vil jeg da gerne send en, når jeg lige har fået skrallet vores server oplysninger væk... ;-)
Avatar billede supertekst Ekspert
01. februar 2007 - 09:31 #3
Det er da et forsøg værd...
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
01. februar 2007 - 09:40 #4
Ok, skal lige i et møde, men sender det så der efter.
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
01. februar 2007 - 09:57 #5
Ha, jeg nåede lige at sende det.
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
25. juni 2007 - 09:19 #6
Nå supertekst, det kom aldrig helt til at virke, og da jeg ikke har fan.... meget tid til at nusse om kode, har jeg fået en konsulent til at lave det for os.

Men du skal ikke snydes for point, så smid et svar.
Avatar billede supertekst Ekspert
25. juni 2007 - 11:17 #7
OK - det får du så. Håber at det så vil lykkes - ellers er du velkommen igen.