Avatar billede sc52 Nybegynder
31. januar 2007 - 08:50 Der er 2 kommentarer

Ét formularfelt på flere linier til fx. adresse

Hejsa. Jeg har oprettet et formularfelt på 4 linier ved at "sprede" et almindelig formularfelt ud med linieskift. Dokumentet er låst så kun formularfelterne kan udfyldes, og det går fint med at udfylde fler-linierfeltet almindelig. Men jeg kan ikke copy-paste fx. en adresse ind i feltet, så kommer kun den sidste linie med i feltet og resten forsvinder. Er der en løsning på dette problem?? (Jeg kan lidt stormP-agtigt løse det ved at taste mellemrum og backslash og så paste teksten ind, men det er ikke ideelt). Jeg håber nogen derude kan hjælpe mig.
31. januar 2007 - 09:05 #1
Jeg tror det er din "uautoriserede" opdeling på 4 linier, der skaber problemet.

Denne opdeling er ganske overflødig, der kan sagtens indtastes (og indsættes) 4 linier tekst i et formularfelt.
Avatar billede sc52 Nybegynder
31. januar 2007 - 14:00 #2
Ja, men jeg ville gerne have at brugeren kan se at der er reserveret 4 linier til adresse hvor der står "navn" "firmanavn" "adresse" "by postnr" på hver linie, klar til udfyldning. Men mange tak for svaret indtil videre.