Avatar billede jmdahl Nybegynder
30. januar 2007 - 20:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Logfil bekymrer - program installeret på 9 sek.

Jeg er bekymret for at der er installeret spyware - selvom jeg har norton installeret. Et program er iflg. en logfil installeret på 9. sekunder og når jeg forsøger at sætte det i karantæne i Norton, kan det ikke lade sig gøre.

Programmet hedder: MSXML4-KB927978-ENU.EXE-0A39A86E.pf og ligger i C.\windows\prefect

Programmet har efterladt en logfil, som bl.a indehodler:

MSI (s) (C0:14) [20:24:39:551]: Cleaning up uninstalled install packages, if any exist
MSI (s) (C0:14) [20:24:39:551]: MainEngineThread is returning 0
MSI (s) (C0:FC) [20:24:39:651]: Destroying RemoteAPI object.
30. januar 2007 - 20:40 #1
det er en opdatering fra MS, den er god nok
30. januar 2007 - 20:40 #2
Avatar billede pidgeot Nybegynder
30. januar 2007 - 20:40 #3
Prefetch-filer er ikke programmer, men indstillinger der fortæller Windows hvordan en bestemt fil skal køres. Det der filnavn tyder på en patch til Microsoft's XML parser, så 9 sekunder er ganske sandsynligt med sådan en.
Avatar billede screem_brille Novice
01. februar 2007 - 12:55 #4
husk og luk spørgsmålet (er tidligere rene-petersen), så afvis gerne mit tidligere svar.
Avatar billede jmdahl Nybegynder
02. februar 2007 - 12:25 #5
Tak for jeres svar, men hvordan pokker kan jeg vide at rene-petersen er den samme som screem_brille (og ikke bare en point-jæger)
Avatar billede screem_brille Novice
02. februar 2007 - 12:28 #6
bare afvis mit svar, men den er nu ellers god nok (kan du også se hvis du kigger her:http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=rene-petersen&option=karma)
Avatar billede screem_brille Novice
02. februar 2007 - 12:33 #7
så er det gamle navn ændret så er der sikkert ingen tvivl længere ;)