Avatar billede wongh Nybegynder
27. januar 2007 - 01:04 Der er 1 kommentar

Trådløs router??

jeg har dansk kabel tv internet.
og har 2 mbit  hvis jeg skal ud og købe en tråløs router. hvad for en kan i anbefale.. jeg har læs lidt om route.. hvis nu jgeg købe en 54 mbps router.. hvor hurtig kan jeg donwload op til på min bærbar..? er det måske(54kb per sek)??  er det også let at koble router til ??
Avatar billede jtm Nybegynder
28. januar 2007 - 12:49 #1
selv om du køber en 54mbps så vil din linie stadig være begrænset af de 2mbit din forbindelse kører, dvs. du kan kun bruge de 54mbit på dit lokalnet mellem dine egne computere