Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2007 - 18:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Pc "fryser" under login

Hey eksperter. Håber I kan hjælpe, da min pc pludselig idag fik lyst til at fryse, selvom den kørte perfekt igår. Det sker når man skal logge ind og efter at have trykket på mit brugernavn kommer "Indlæser personlige indstillinger..." beskeden frem og pc'en arbejder. Men efter et par sekunder bliver den bare stående, i stedet for at komme frem til desktop. Så efter nogle minutter kommer baggrundsbilledet hurtigt frem, hvorefter computeren genstarter.

Jeg kører med LoginXP og personligt bootskin, men det har aldrig været noget problem og har kørt upåklageligt i flere måneder. Anyways, håber meget at I kan hjælpe :)
Avatar billede migdaniel Nybegynder
27. januar 2007 - 14:56 #1
prøv at køre den i fejlsiket tilstand og derefter normal tilstand. jeg har prøvet noget lignene
Avatar billede Slettet bruger
28. januar 2007 - 01:37 #2
Jeg kan ikke komme ind i fejlsikret tilstand heller. Men har oprettet en tråd på kandu.dk grundet utålmodighed, så lukker denne.