Avatar billede lund_dk Praktikant
25. januar 2007 - 13:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

iis på xp

Jeg har lagt min PC ned, og skal nu til at have min IIS til at køre igen.

Når jeg går ind og vil installere (XP pro) kommer den frem at den mangler filen staxmem.dll hvor jeg indsætter min XP -cd-R(har prøvet (med 3 forskellige) og finder filen på cden, men den vil stadig ikke tage imod..

Hvad gør jeg?
Avatar billede lund_dk Praktikant
25. januar 2007 - 13:47 #1
Løsningen var:
Start - Kør  og skrive denne linie ind
esentutl /p %windir%\security\database\secedit.sdb

Og så ville den bagefter..
Avatar billede lund_dk Praktikant
25. januar 2007 - 13:47 #2
Lukker
Avatar billede l_domino_l Nybegynder
25. januar 2007 - 13:47 #3
Har du 3 forskellige Windows CD'er? Ikke dårligt.... er din XP Original?
Avatar billede lund_dk Praktikant
29. januar 2007 - 17:36 #4
Ja på 3 forskellige PCere, og til hver hører sjovt nok en CD-R med..

Sååå, lad du hellere være med at dømmme lille ven..