Avatar billede belindasally Nybegynder
24. januar 2007 - 21:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tæller op hjemmeside.

Hej, jeg leder efter et script som kan sådan at jeg
kan få tæller op min hjemmeside??

Belindasally.dk
Avatar billede hoeks Nybegynder
24. januar 2007 - 22:23 #1
Du kan få et fra chart.dk. Det er vist det nemmeste og du modtager en statestik hver uge hvor du kan se hvor mange besøgende der har været på din side.
Avatar billede jowii Nybegynder
24. januar 2007 - 22:25 #2
Helt overordnet har www.chart.dk et par stykker at tilbyde.

Dog må jeg ærligt indrømme, at jeg ikke kan se det smarte i en sådan tæller. Har man mange besøgende kan den MÅSKE lige og lige snige sig ind på en side, men ellers er en sådan tæller kun med til at vise besøgende, hvor mange der kommer på pågældende side. Viser tælleren et lavt tal efter brugerens mening, er det ikke sikkert at brugeren vil finde siden ligeså interessant, som hvis personen ikke havde fået denne (negative) oplysning at vide. Dette kan eventuelt medvirke i et klik på tilbageknappen, hvilket gør, at du nu har mistet en værdifuld bruger/kunde på sin side.

Nu ved jeg ikke hvordan du vil bruge tælleren, men man skal passe på med at sætte ting ind på en side, fordi det virker smart. Har man for meget tingeltang, kan siden blive uoverskuelig.

Som sagt ved jeg ikke hvad du skal bruge tælleren til, så ikke nogen hentydning direkte til dig. Der er nok også forskellige meninger om dette emne. Havde bare lige en trang til at komme ud med det =)

Held og lykke med siden.
Avatar billede jowii Nybegynder
24. januar 2007 - 22:26 #3
To slow :-)
Avatar billede belindasally Nybegynder
25. januar 2007 - 18:01 #4
Jeg sælger design smykker og for mig er det vigtig at jeg kan se hvor mange mennesker der kigger på min hjemmeside! Derfra kan jeg se om der er nogle ting der skal ændres... Men tak for rådet om chart.dk ville tjekke den ud. og tager alle råd med til eftertanke!

Belindasally.dk
Avatar billede jowii Nybegynder
25. januar 2007 - 19:12 #5
Du burde kunne se statistikker på dit webhotel. Udover det findes der et godt udvalg af andre statistikker, du kan downloade til brug på dit site. Du kan også se ting som foreksempel hvilken browser de forskellige brugere benytter når de ankommer til din side. Jeg har endnu ikke afprøvet den, men har hørt at Google Analytics skulle være utrolig god.

Jeg synes stadig at du skal droppe tælleren. Der er utallige andre smarte og kønnere måder, at aflæse statistikker på.

Mvh. Jowii
Avatar billede belindasally Nybegynder
25. januar 2007 - 19:16 #6
Takker Jowii. fandt en statistikker på mit webhotel! Mange mange tak.
Avatar billede jowii Nybegynder
25. januar 2007 - 20:50 #7
Velbekomme - og tak for points.