Avatar billede leif Seniormester
21. januar 2007 - 09:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fejl besked fra GSX - Har forsøgt Replace Design

Hej,

Nu har jeg faktisk snart 2 uger fået følgende besked fra vores GSX server:

AMgr: Agent ('OutOfOffice|OutOfOffice' in 'mailfile.nsf') error message: Function requires a valid ADT argument

Jeg har forsøgt at lave en Replace af design på mailboxen med uden held ?

Er det noget jeg skal tage mig af eller skal jeg blot ignorere den ?

/Leif
Avatar billede jogii Nybegynder
21. januar 2007 - 20:00 #1
Så vidt jeg husker har "ADT" fejl et eller andet med tidspunkt / datoformat / tidsformat at gøre.

Umiddelbart betyder det ikke det store, ikke andet at OOO-agenten ikke virker i den pågældende postkasse.

Hvad mener du med GSX?
Avatar billede leif Seniormester
21. januar 2007 - 20:11 #2
Avatar billede jogii Nybegynder
21. januar 2007 - 23:06 #3
Det er mest et spørgsmål om hvorfor du kalder den "GSX server". Jeg havde nok på fornemmelsen at i brugte GSX, men en hel server til GSX? Er den ikke jeres mailserver? Ellers skulle der vel ikke ligge postkasser på den.
Avatar billede leif Seniormester
21. januar 2007 - 23:57 #4
Min fejl, Jeg mente GSX Monitor og ikke GSX server, det er jo selvfølgelig vores MailServer som GSX Monitor kontrollerer.
Avatar billede jogii Nybegynder
22. januar 2007 - 09:27 #5
Så GSX samlder blot fejlmeddelelsesn op og giver den videre til dig ...

Prøv at se hvor mange OOO-agenter der er aktive lige nu: TELL AMGR SCHED
Find ud af hvor mange af dem der har problemet.

Har I opgraderet noget omkring 1. januar?
Hvilket OS kører jeres server på?
Avatar billede leif Seniormester
22. januar 2007 - 09:45 #6
OS = Windows 2003

Nej, ingen opgraderinger

Der kørte 1 anden OOO lige nu.
Avatar billede leif Seniormester
22. januar 2007 - 09:47 #7
Men jeg tror jeg bare smutter en tur i desginer og Disabler den ! Jeg har nemlig snakket med ham og han mente ikke han havde enablet den.
Avatar billede leif Seniormester
22. januar 2007 - 19:43 #8
Smid et svar Jogii
Avatar billede jogii Nybegynder
22. januar 2007 - 22:09 #9
ok