Avatar billede kpringkobing Nybegynder
17. januar 2007 - 19:02 Der er 4 kommentarer

Popup ved ny post

Vi har lotus notes på arbjedet. Der er en fuktion, som laver en popup når der er ny post. Syndes dog ikke den fungere optimal, da den er let at overser.

Vil derfor gerne have en POPUP som det ikke er muligt at overse.

Findes der en måde, hvorpå POPUP ved ny post, kommer positivt frem på skærmen, uanset hvilket program man pt arbejder i (forudsat lotus note er minimeret).

Hvis det eventuelt er muligt at tilføje et program som kan varetage denne funktion er jeg meget intereseret i at høre det.

På forhånd tak.

KP
Avatar billede mmmtm Nybegynder
17. januar 2007 - 20:29 #1
Det forstår jeg ikke. Jeg har slået min pop-op fra, fordi den blokerer alt andet. Hvilken notes-version bruger i ?
Avatar billede kpringkobing Nybegynder
17. januar 2007 - 21:08 #2
Kan ikke huske versionen. Men det er den seneste version. (Sider der hjemme nu, uden lotus). Hvilken instilling har/havde du, da den blokerede alt ?

Måske det vil være optimal for mig .

KP
Avatar billede mmmtm Nybegynder
17. januar 2007 - 21:48 #3
Engelsk 6.5.2 version her.
File>preferences>user preferences>mail> - og flueben i "show a pop-up"
Avatar billede jogii Nybegynder
18. januar 2007 - 00:15 #4
En anden mulighed er at installere "NotesMinder", som følger med CD-ROM'en. Det er et særligt program, som kan køre uden at Notes behøver at være startet, og som kommer med "Summaries" af ny post, så man kan aktivere Notes når det bliver nødvendigt.

Men afhængig af jeres IT-afdelings polotik kan det være at de ikke tillader sådan et ekstra program.