Avatar billede ztrejfer Nybegynder
17. januar 2007 - 13:15 Der er 3 kommentarer

CSS: Hvordan får jeg "height" korrekt i IE?

Hej,

Jeg har lavet dette website:
www.chi.dk

Det fungerer fint i Firefox og Macs Safari - men IE vil gerne ændre højden.

Er der nogen, der kan komme med et godt råd til, hvordan jeg får IE til at vise den korrekte højde, vil jeg være glad.

På forhånd tak.

Mvh.
Bjørn
Avatar billede Slater Ekspert
17. januar 2007 - 13:24 #1
De er ens på IE og Fx her.
Avatar billede jakoba Nybegynder
17. januar 2007 - 17:22 #2
vær rar ikke at stille spørgsmål om HTML i denne kategori. De hører hjemme i kategorien for HTML:  http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/DHTML/
Avatar billede ztrejfer Nybegynder
26. januar 2007 - 00:38 #3
Nej, det er de nu ikke - hvis man cykler lidt rundt på sitet

;-) BJørn