Avatar billede pimpf303 Nybegynder
17. januar 2007 - 10:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Backup af Enterprise Manager registration

Hejsa,

Jeg er i en situation hvor jeg har behove for at lave en backup af mine Enterprise manager registrations. Det vil sige, at når jeg har lavet nogle grupper og lagt nogle sql servere i hver, så ville jeg gerne have mulighed for at backe det op. I tilfældet af disse registreringer skulle forsvinde vil jeg så gerne kunne restore dem, så jeg ikke behøver at sidde og skrive alle disse ind igen. Jeg har læst et sted at det skulle ligge i registrerings databasen, men jeg har ikke haft held til at finde det. Håber der er nogen af jer som kan hjælpe mig....
Avatar billede arne_v Ekspert
21. januar 2007 - 04:33 #1
prøv og kig i:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MSSQLServer\SQLEW\Registered Servers X
HKEY_USERS\xxxxxx\Software\Microsoft\MSSQLServer\SQLEW\Registered Servers X
Avatar billede arne_v Ekspert
21. januar 2007 - 04:34 #2
(checket på en SQLServer 7.0 på NT 4.0 - det kan være anderledes på nyere versioner)
Avatar billede pimpf303 Nybegynder
22. januar 2007 - 09:19 #3
Hej Arne,
Mange tak for dit svar... Det fungere som det skal på en SQL server 2000, så hvis du gider at skrive et "svar", så jeg kan give dig points...

Mange tak for hjælpen..
Avatar billede arne_v Ekspert
22. januar 2007 - 15:19 #4
svar