Avatar billede casip Nybegynder
16. januar 2007 - 19:40 Der er 2 kommentarer

Kan jeg fjerne "iesettingsupdate"

Hvordan kan man mon undgå, at PC'en vil koble sig op på nettet ved opstart og forsøge at finde ovenstående adresse? PC'en er nærmest ude af drift så længe, og der bliver aldrig etableret forbindelse. Så vidt jeg kan se, har vi fat i noget virus, men selv om jeg har kørt adskillige virus-scanner-programmer, er det ikke lykkedes at blive fri for denne. Jeg har Norton som fast virus-beskyttelse, men har også kørt Add-aware og andre
Avatar billede magictouch Nybegynder
17. januar 2007 - 14:55 #1
Kig i msconfig, om du har flueben ved - [adstart] iexplore.exe http://iesettingsupdate

Hvis ja, så fjern det. Kig her hvordan:
http://www.spywareinfo.dk/#/tip-og-tricks/msconfig.htm
Avatar billede casip Nybegynder
23. januar 2007 - 20:03 #2
hej magictouch

jeg har fjernet fluebenet, og nu er jeg fri for dette problem

du skal have tak for hjælpen

jeg vil også kigge i spywareinfo, for maskinen er utrolig længe om at blive klar