Avatar billede leif Seniormester
15. januar 2007 - 22:11 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

HTML form - Ingen data når submittet

Hej,

Jeg har en form som jeg har converted into HTML og lavet en Submit knap, men når jeg submitter fra siden, laver den fint en record men recorden er tom

Hvad kan jeg have gjort galt ?

Kan man endvidere lave et felt som kun visse mennesker kan rette i ? (Skal bruges ifb. med at når forslaget er godkendt skal der markeres at den er godkendt)

/Leif
Avatar billede mmmtm Nybegynder
17. januar 2007 - 20:21 #1
1. Har du husket form properties>andet faneblad>generate HTML for all fields?
2. Jo - du kan lave hide/when på feltet med en rolle som du tildeler godkenderne.
Avatar billede leif Seniormester
17. januar 2007 - 20:43 #2
Hvordan du er ikke fra KBH området vel ?
Avatar billede leif Seniormester
17. januar 2007 - 20:43 #3
Jeg tror jeg skal bruge noget "programmeringshjælp" som jeg nok er nød til at betale for !
Avatar billede mmmtm Nybegynder
17. januar 2007 - 21:52 #4
points er da fin betaling ;-)
Avatar billede leif Seniormester
17. januar 2007 - 23:14 #5
Jeg har ændret som du sagde, men der kommer stadig ingen data ind !
Avatar billede leif Seniormester
17. januar 2007 - 23:15 #6
Har du egentlig et godt forslag til en Domino Web Udvikling bog ?
Avatar billede kalp Novice
17. januar 2007 - 23:16 #7
bare en enkelt kommentar... for aner ikke om det her område er hvad jeg tro, men en html form skal submittes med get eller _Get .. kan ikke lige huske det.
Avatar billede leif Seniormester
18. januar 2007 - 07:35 #8
Jeg fandt Sandbox og fandt en som hedder WebForms, den kiggede jeg lidt i, huggede lidt med arme og ben og så fik jeg det til at virke tror jeg nok ! :-)
Avatar billede leif Seniormester
20. januar 2007 - 12:22 #9
mmmtm -> Smid et svar !
Avatar billede mmmtm Nybegynder
21. januar 2007 - 09:23 #10
Du fandt da selv svaret ?
Avatar billede leif Seniormester
21. januar 2007 - 09:52 #11
Ja, men du var med til at lede mig på vej !
Avatar billede mmmtm Nybegynder
21. januar 2007 - 10:38 #12
okay da :-)