Avatar billede ken.j Nybegynder
15. januar 2007 - 16:38 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Nogle som kan hjælpe mig med nu kontakt side i HTML?

hey...

jeg ville bare høre om der er nogle der kan hjælpe mig med at finde ud af hva fejlen er her...

http://www.suen-yong.dk/site=div.html

<b>KONTAKT</b><br>

<FORM action="www.suen-yong.dk/site=div.html" method="POST">
<input type="hidden" name="recipient" value="grkejoe2@efif.dk">
<input type="hidden" name="subject" value="Fra SL">
<input type="hidden" name="redirect" value="http://www.suen-yong.dk/site=div.html">
<input type="hidden" name="env_report" value="REMOTE_HOST, HTTP_USER_AGENT, REMOTE_ADDR">

Dit navn<br>
<input type="text" name="Kontaktperson" maxlength="150" class="input" size="50"><br>
Din email<br>
<input type="text" name="email" maxlength="150" class="input" size="50"><br>
Besked<br>
<textarea name="Kommentar" cols="50" rows="8" class="input"></textarea><br>
<input type="submit" value="Send" name="Send" class="input">
</form>

den skal kunne finde en mail til mig..!!!

Håber der er nogle der kan hjælpe..

Med Venlig Hilsen Ken
Avatar billede old-faithful Praktikant
15. januar 2007 - 17:46 #1
Bruger du formmail? I givet fald, er du så sikker på at henvisningen i Form action skal være til samme side og ikke til et eventuelt script. Jeg tænker på linjen:

    <FORM action="www.suen-yong.dk/site=div.html" method="POST">

som muligvis skulle være noget i retningen af:

    <FORM action="www.suen-yong.dk/cgi-bin/formmail.pl" method="POST">

Hvilken fejl får du?
Avatar billede ken.j Nybegynder
15. januar 2007 - 18:02 #2
skal men oprette sig på formmail?
Avatar billede old-faithful Praktikant
15. januar 2007 - 20:41 #3
Jeg går ud fra du bruger formmail fordi din udbyder har det? Du kan ikke bare bruge det, uden at have det installeret.

Hvem er din udbyder?
Avatar billede ken.j Nybegynder
15. januar 2007 - 21:44 #4
i123.dk

det er der jeg ahr købt mit webhotel...
Avatar billede old-faithful Praktikant
15. januar 2007 - 21:55 #5
Prøv at erstatte nævnte linje med:

    <form action="../cgi-all/formmail/FormMail.pl" method="POST">

og hvis det ikke virker så prøv med:

    <form action="/cgi-all/formmail/FormMail.pl" method="POST">

Hvis det ikke virker efter dette, så skriv venligst hvilken fejlmeddelelse du får.
Avatar billede ken.j Nybegynder
15. januar 2007 - 22:27 #6
den kommer op og siger det her så..

http://www.suen-yong.dk/cgi-all/formmail/FormMail.pl

Hilsen Ken
Avatar billede old-faithful Praktikant
15. januar 2007 - 23:03 #7
Du mangler i hvert fald et "http://" foran linket "form action" delen. Nogle formmails er sat til ikke at acceptere emails fra andre domæner, så prøv evt. med en email på suen-yong.dk domænet.
Avatar billede ken.j Nybegynder
16. januar 2007 - 00:25 #8
den vil stadigvæk ikke...

sikker på om jeg kan bruge formmail overhovedet?

altså jeg vil bare havde sådan en kontakt...

er ligeglad hvorfra!!!
Avatar billede old-faithful Praktikant
16. januar 2007 - 00:48 #9
Rolig nu... Du har stavet din email-adresse forkert. Prøv først at rette den.

Hvis det stadig ikke virker, så prøv at indsætte *præcis* det jeg har skrevet i herover i: http://www.eksperten.dk/spm/756209#rid6591068
Avatar billede ken.j Nybegynder
16. januar 2007 - 12:58 #10
Jeg tror det virker nu..

men kan self først se om jeg ahr fået emailen når jeg kommer hjem.. men den komemr i hvert fald ikke op med felj mere..!!!
Avatar billede ken.j Nybegynder
16. januar 2007 - 13:13 #11
ville hører om du også kunne hjælpe mig med en tagwall til siden..

Hilsen Ken
Avatar billede old-faithful Praktikant
16. januar 2007 - 13:51 #12
Jeg har ikke den store erfaring med at implementere tagwalls, så det må nok blive et andet spørgsmål ;-)
Avatar billede ken.j Nybegynder
16. januar 2007 - 19:08 #13
hehe okay...

men det virede... og mange tak for hjælpen
Avatar billede old-faithful Praktikant
16. januar 2007 - 19:09 #14
Det var så lidt.