Avatar billede christinakrogh Nybegynder
12. januar 2007 - 20:29 Der er 3 kommentarer

webshop med e-book-løsning?

Hej

jeg vil oprette en webshop i et CMS-system.

Vi skal sælge e-books i PDF-format, og de skal være tilgængelige for download efter at folk har betalt.

Betaling skal foregå med EAN-nummer, da der er tale om salg til det offentlige.

Har prøvet en demo fra Goldenplanet, men den kan ikke klare det.

Hvad kan I anbefale?
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
12. januar 2007 - 20:40 #1
er ret sikker på en webshop løsning fra comasys kan klare det.

se mere på comasys.dk
Avatar billede notebookonline Nybegynder
13. januar 2007 - 14:50 #2
Den kan Dandomain.dk
Deres shopløsning kan alt det du ønsker.
Avatar billede theprofessor Nybegynder
19. februar 2007 - 16:14 #3
der er 3 problemer her:

--opbygning af webshop med f.eks. freeware el. open-source softwae
--skabelse af .PDF filer uden at krænke copyright aftaler med forfatter og Adobe
har du købt rettigheder til disse ebbøger? Har du en Adobe license?
--modtagelse af penge via creditkort o.lign. (kræve merchant account hos banken og
kreditværdighed)plus en modul til at håndtere SSL kryptering