Avatar billede christinakrogh Nybegynder
12. januar 2007 - 12:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ændre margen i PDF?

Jeg har en del PowerPoint-filer, som jeg skal lave om til PDF. I orginalfilen udnytter jeg papiret fuldt ud, men efter en tur I Adobes PDF-Creator, er der en bred margen i top og bund, som jeg gerne ville undvære.
Hvor kan man i givet fald indstille den margen? Eller skal der en anden løsning til?

:-) Mange tak
Avatar billede jokkejensen Novice
12. januar 2007 - 13:18 #1
hvis du bruger adobe acrobat pro, så mener jeg du kan vælge den som printer, og "udskrive" din powerpoint fil,.... og indstille margin som normalt på printere.

/JJ
Avatar billede christinakrogh Nybegynder
12. januar 2007 - 15:07 #2
Jeg har ikke pro, men en "billig" udgave. Jeg kan ikke se hvor jeg kan indstille der...?

:-)
Avatar billede christinakrogh Nybegynder
24. januar 2007 - 11:41 #3
jeg har nu prøvet pro-udgaven og den er rigtig god til margener. Tak for hjælpen