Avatar billede notebookonline Nybegynder
10. januar 2007 - 20:26 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Website købes

Hej alle Experter, Hvis en af jer sidder inde med et website omhandlende EDB relaterede emner, fora, webshop etc. er vi måske interesseret i at overtage siden.

Websitet skal have været aktivt i nogen tid og skal være velbesøgt og uden annonce bindinger.
Vi er ikke interesseret i et dødt site.

Priside Kr. 5 - 100.000 og der skal laves faktura (med eller uden moms) på handlen.

Sidder der en med noget som måske har vores interesse hører vi gerne fra dig.
Drejer det sig om en webshop kan overtagelse af lagerbestand også komme på tale.

NB: Har du et velbesøgt site der IKKE rammer vores emne, hører vi også gerne fra dig. (ikke webshop)

Med venlig hilsen
Michael Nielsen
www.notebookonline.dk
Avatar billede black-vise Nybegynder
10. januar 2007 - 20:53 #1
www.gratispenge.dk - har det nogen interresse?
Avatar billede notebookonline Nybegynder
10. januar 2007 - 21:09 #2
black-vise:

Kan jeg få nogle data, besøgende, alder på site, estimeret pris.
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
10. januar 2007 - 21:15 #3
www.RadioOne.dk
- 13-50 år ( alle aldre ).
- 500 besøgende om dagen ( indtil videre - Vi åbnede for under en månede siden ).
- Velprogrammeret og god placering i søgemaskinerne.
- Engelsk og dansk side.
- Pris efter eget skud fra skuffen.

Mere information skriv til info@jaykay.dk, eventuelt med Jeres bud - hvis I er interresseret.
Avatar billede black-vise Nybegynder
10. januar 2007 - 23:16 #4
For et havlt års tid siden havde  sitet ca. 400 - 600 unikke besøgende pr. dag. - idag er trafikken meget lav, dette skyldes ingen opdatering af siden.. Men det kan jo hurtigt laves om.
Sitet har  CA været oppe og i omkring 5 åR
Avatar billede keysersoze Guru
10. januar 2007 - 23:26 #5
webudvikleren >> jeg får en js-fejl når jeg går ind på siden så helt velprogrammeret er det ikke ;) Ellers faktisk et flot site :)

black-vise >> eller lad os sige 2½ da domænet først er registeret 2004-06-07 ;)

... og undskyld jeg blander mig, men fulgte alligevel lidt med :)
Avatar billede black-vise Nybegynder
10. januar 2007 - 23:33 #6
Ja okay. :) Det iorden keyser.. Troede det var længere tid domænet havde været det!
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
10. januar 2007 - 23:37 #7
Keysersoze - Ikke længere, det var en Google fejl. Men back to topic :)
Avatar billede notebookonline Nybegynder
11. januar 2007 - 07:45 #8
black-vise:

Jeg kan se domænet i længere perioder har været lukket eller sat til salg, bla. pga. told/skat.

Du kan maile mig en pris på siden incl. domænet på salg@notebookonline.dk
Avatar billede notebookonline Nybegynder
11. januar 2007 - 07:45 #9
webudvikleren:

Sitet er for nyt, desværre ingen interesse.
Avatar billede black-vise Nybegynder
11. januar 2007 - 07:58 #10
Mail sendt.
Avatar billede notebookonline Nybegynder
02. marts 2007 - 11:15 #11
Lukket