Avatar billede smilus Nybegynder
10. januar 2007 - 15:53 Der er 5 kommentarer

Sammenligning skema

Jeg søger en nem måde at sammenligne 3 produkters data i kolonner ved siden af hinanden på - som man kender det fra sammenligninger af webhoteller mv.
Resultatet skal se godt ud - gerne med lidt grønne tjek-tegn og røde krydser.
Programmet skal være meget enkelt at gå til .
Findes der mon en wizard el. lign. i et program der giver sådan et resultat?
Avatar billede doodoo Novice
10. januar 2007 - 16:15 #1
Hvis det kun er 3 produkter så ville jeg nu ikke finde en "wizard" til det - så skal du da selv igang med at gøre det flot osv.

Adobe InDesign - lav 1 tabel med 3 kolonner og design den selv. Lav ikonerne med Pen tool - voila :)

BAre en idé
Avatar billede smilus Nybegynder
11. januar 2007 - 11:18 #2
Det er helt fint
Avatar billede smilus Nybegynder
11. januar 2007 - 11:20 #3
Point
Avatar billede doodoo Novice
11. januar 2007 - 13:13 #4
Point? eller - forstod ikke
Avatar billede smilus Nybegynder
11. januar 2007 - 16:20 #5
Point ja :)