Avatar billede danger9999 Nybegynder
07. januar 2007 - 15:47 Der er 1 kommentar

kun 1000 rækker i Autofilter

Hej Eksperter

Jeg har et regneark, som bl.a. henter data fra et andet regneark og laver det til en liste i hovedregnearket.

Problemet er, at mit "dataark" indeholder ca. 1800 rækker og når jeg laver et autofilter, kan jeg kun se de første 1000 rækker.

Kan man på nogen måde ændre dette.

Som det er nu, har jeg overskrifterne:

Fonds navn - kategori - stjerner - Afkast - A/O/D

For at lede i databasen, er jeg derfor nødt til at vælge først A/O/D    (Aktier, obligationer, diverse)

og så DEREFTER lede i fonds navn. For at være sikker på, at få vist allesammen. På grund af, at ud af de 1800 er der ca.
900 under A
900 under O
200 under D

Men det er jo ikke optimalt. Derfor vil jeg gerne have excel til at vise mere end 1000.

Håber du/I forstår opgaven/problemet

Godt nytår

Jakob
Avatar billede mrjh Novice
07. januar 2007 - 19:27 #1
Tror desværre ikke der er anden mulighed end den du bruger. Der kan maks vises 1000 rækker i et autofilter, så der skal afgrænses i filtreringen ved brug af flere kolonner som du gør nu.