Avatar billede karsten_larsen Praktikant
04. januar 2007 - 14:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

server.transfer og gridview

Dette er et udløb fra tråden http://www.eksperten.dk/spm/753852

Men det virker ikke efter hensigten, ingen værdi føres over.

For enkelheden skyld

Fra:

Protected Sub Button1_Click(ByVal sender As Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button1.Click
        Dim VarKontrol As String
        VarKontrol = "Kontrol"
        Context.Items("SomeVar") = VarKontrol
        Server.Transfer("default2.aspx", True)
End Sub

Til:

    Private Sub Page_Load(ByVal sender As Object, ByVal e As System.EventArgs)
        If Not Page.IsPostBack Then
            If Page.IsCrossPagePostBack = "True" Then
                Dim transferPage As Page = CType(Context.Handler, Page)
                Dim var As String
                If Not Context.Items("SomeVar") Is Nothing Then
                    var = Context.Items("SomeVar").ToString
                    Label1.Text = var
                Else
                    Label1.Text = "Ingen parameter medsendt"
                End If
    End Sub

?:-) karsten_larsen
Avatar billede thrytter Nybegynder
05. januar 2007 - 21:11 #1
Kan ikke forstå, at det ikke skulle virke - har ellers brugt det uden problemer mere end 300 gange i et større projekt, som dog et lavet i 1.1.
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
22. januar 2007 - 16:00 #2
thrytter ->  vil du lave et svar det fungere nu.
Tak for hjælpen
Avatar billede thrytter Nybegynder
22. januar 2007 - 19:09 #3
svar