Avatar billede danm Nybegynder
03. januar 2007 - 01:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg finde gratis komponenter?

Er der nogen der er stødt på nogen hjemmesider med gratis komponenter til visual basic .net?
Jeg har prøvet google en masse gange, men alle hjemmesider lover gratis komponenter, og når man så klikker ind står prisen lige ved siden af hver komponent..  (o=
Avatar billede arne_v Ekspert
03. januar 2007 - 01:39 #1
hvad har du brug for som ikke kommer standard med .NET ?
Avatar billede danm Nybegynder
03. januar 2007 - 06:07 #2
Måske lidt mere grafiske versioner af dem der er der i forvejen. Så de får et lidt mere "nyt" udseende. Ellers kunne jeg også godt bruge en tabControl der virker. Der er et par bugs i den der følger med. Af en eller anden grund har de ikke rettet det endnu selvom det er blevet prioriteret..
Et problem er at få xp styles til at virke i windows 2000. Hvis der var nogle komponenter der lignede dette lidt, kunne man bruge dem istedet måske..

Generelt er jeg også nysgerrig efter hvad folk kan finde på at lave af komponenter og se om der er nogle der er spændende.
Avatar billede mh6000 Nybegynder
03. januar 2007 - 13:40 #3
Prøv med www.codeprojct.com

Der findes meget godt. bla. en ny tab kontrol  :-)
Avatar billede mh6000 Nybegynder
03. januar 2007 - 13:41 #4
Sorry frjl stave :-)

http://www.codeproject.com/
Avatar billede danm Nybegynder
19. januar 2007 - 19:58 #5
jeg kan ikke lige finde den tab kontrol derinde, kan du linke til den? Ellers smid endelig svar, det er en god side...
Avatar billede mh6000 Nybegynder
22. januar 2007 - 09:02 #6
Avatar billede mh6000 Nybegynder
22. januar 2007 - 09:11 #7
Tag lige et kig på denne også:
http://www.codeproject.com/cs/miscctrl/themedtabpage.asp

Han har måske en løsning på xp styles :-)

Og Her :-)
http://www.skybound.ca