Avatar billede jellerdk Nybegynder
29. december 2006 - 21:09 Der er 4 kommentarer

Hvorfor er der ingen forbindelse?

Routeren ser ud til at være korrekt installeret. Der vises "udmærket signal" under netværksforbindelser, men websiderne kan ikke vises.
Avatar billede nva Praktikant
29. december 2006 - 21:25 #1
Prøv at lave en ipconfig /all > ipcon.txt og så kopiere indholdet af ipcon.txt herind. Laves fra 'start-kør' og så cmd
Avatar billede rebecca Novice
29. december 2006 - 21:31 #2
hvilken forbindelse/udbyder har du, hvilken router
Avatar billede jellerdk Nybegynder
29. december 2006 - 21:40 #3
Det er ikke min egen opkobling men .....
Udbyderen er TDC. Routeren er også fra TDC, men jeg kan ikke huske hvilken.
Ingen problemer når netforbindelsen kører direkte over modemmet.
Avatar billede nva Praktikant
29. december 2006 - 21:42 #4
Hvis du lige har installeret routeren kan der godt gå et stykke tid før TDC har 'accepteret den' - ellers kan du måske clone din mac-adresse over i routeren og så få det til at køre ;)