Avatar billede erikjacobsen Ekspert
27. december 2006 - 23:07 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ny kategori: It-uddannelser

Man læser så meget i aviserne for tiden:
  http://www.computerworld.dk/art/37201?cid=1&a=cid&i=1
  http://epn.dk/teknologi/it/article13818.ece
  http://www.version2.dk/artikel/919
Men hvor kan man spørge om og diskutere it-uddannelser? Det gør man på eksperten.dk, men man burde gøre det i en dertil indrettet kategori - Fx. "Generelt IT - Uddannelser"
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
27. december 2006 - 23:07 #1
.
Avatar billede snowball Novice
27. december 2006 - 23:18 #2
Der vil ikke blive lavet nogen ændringer i denne version af Eksperten, men en ny version er godt på vej, og der kan jeg godt forestille mig at vi vil tage vores kategorier op til overvejelse :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
27. december 2006 - 23:21 #3
;) Jeg regner heller ikke med det sker i morgen. Med alle de mærkværdige it-uddannelser, der vil eksistere om et stykke tid, vil jeg nok tro der vil blive noget at spørge om.
Avatar billede strych9 Praktikant
28. december 2006 - 00:09 #4
Jeg så også gerne Vista kategorien splittet op i en 32 bit og 64 bit vista.
Snowball -> Hvem er "vi"? Er det co'erne der laver de nye kategorier eller? Nogen der skriver forslag ned?

Tilslutter mig iøvrigt forslaget om en uddannelseskategori.
Avatar billede snowball Novice
28. december 2006 - 00:23 #5
strych9: "Vi" er ment som IDG og CoAdmins. CoAdmins får desuden muligvis lidt flere administrative muligheder i den nye version af Eksperten ;)
Avatar billede simplus Nybegynder
28. december 2006 - 01:13 #6
af alle de forslag der har været oppe at vende er dette det bedste set i mine øjne.

håber det bliver til noget engang i fremtiden :-)
Avatar billede arne_v Ekspert
28. december 2006 - 20:21 #7
Det kan ihvertfald dokumenteres at spoergsmaal om uddannelse kommer op hyppigt.

Man kunne overveje om det skulle vaere "uddannelse og job".
Avatar billede arne_v Ekspert
28. december 2006 - 20:26 #8
altsaa ikke job som i "job opslag" og "leder efter job" men job som i
"hvad bruger man ude i verden", "arbejdsloeshed" og "efteruddannelse"
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
29. december 2006 - 16:29 #9
jeg tilslutter mig den ide med uddannelses kategori :)
håber at den kommer med i den nye version af E :D