Avatar billede sth Novice
27. december 2006 - 13:43 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

tom tom 6

Jeg ahr en pda og en GPS mus og vil nu gerne have Tom Tom 6

Jeg ahr været på Tom Tom egen siden og fundet denne vare:

http://www.tomtom.com/products/product.php?ID=260&Category=2&Lid=1

og her står der et det er ”TomTom NAVIGATOR 6 - Software & Maps of Western Europe on DVD”

JKan  nogen af jer komme med et link til hvor jeg kan købe Tom Tom 6 i danmark hvor jeg både får Software ogMaps of Western Europe  ?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. december 2006 - 13:55 #2
Hvorfor ikke købe direkte hos Tomtom?

Men ellers er der lidt her: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=244346
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. december 2006 - 13:56 #3
fxj´s sidste link er sørme billigere :-)
Avatar billede sth Novice
27. december 2006 - 14:33 #4
Avatar billede sth Novice
27. december 2006 - 15:36 #5
Avatar billede fxj Juniormester
27. december 2006 - 19:14 #6
Jo, men som jeg forstod dit spørgsmål var det også det du eftersøgte.
Softwaren der viser kortet er på DVD´en selv om det ikke står så direkte.

Husk forøvrigt at checke om den pda du har er kompatibel med TT6. Min 2210 er f.eks. ikke. Se listen her:
http://www.tomtom.com/products/features.php?ID=260&Category=2&Lid=1
Avatar billede sth Novice
28. december 2006 - 00:03 #7
fxj det var meget klogt skrevet.... min Dell X30i står ikke over de godkendte, hvorfor fatter jeg så ikke mon det er noget med skærm opløsningen ? det kan jo næsten ikke være Hz,da jeg har 624
Avatar billede sth Novice
28. december 2006 - 00:04 #8
fxj : jeg ahr brug for både software og kort, sidst jeg prøvede at købe noget fik jeg kun kort og det virker jo ligesom ikke så der for vil jeg gerne være hetl sikker på om jeg får det hele med.
Avatar billede sth Novice
28. december 2006 - 00:09 #9
lidt sjovt at de på deres side skriver:
TomTom NAVIGATOR 6 includes a number of new features that greatly improve the product.
Unfortunately, these features require more memory and processing power when compared to NAVIGATOR 5 and MOBILE 5.

In addition, TomTom now offers many new maps, which are bigger and more detailed than the old maps. These maps also require more memory and processing power in the device.

og det syntes jeg da ikke lige kan være problemet .....
Avatar billede sth Novice
28. december 2006 - 00:10 #10
nogen der kender en mailadresse på tomtom så man kan spørge dem ? kan ikke finde den på deres hjemmeside
Avatar billede fxj Juniormester
28. december 2006 - 09:14 #11
Dansktalende support hos TomTom får du på 35256514. Der er åben hverdage fra kl. 10.00-17.00. (bemærk dansk - ikke hollandsk nummer :-)
Avatar billede sth Novice
28. december 2006 - 11:08 #12
fxj Tak for dine svar, jeg ahr nu talt med tom tom og de ville hverken sige ja elle nej til om det virkede, men fortalte at de evt kom en ver. der ville kunne køre på min Dell X30
Avatar billede kenno2000 Nybegynder
02. januar 2007 - 14:55 #13
fxj
Blot til orientering:
Tomtom 6 kører fint på min H2210  :-)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
02. januar 2007 - 16:40 #14
...som så vidt jeg husker kører Windows Mobile 2003 se...

Hvordan har du tunet den? ;-)
Avatar billede sth Novice
02. januar 2007 - 17:11 #15
hvilke spec. har en H2210 ?
Avatar billede kenno2000 Nybegynder
02. januar 2007 - 19:27 #16
Processor Intel® XScale 400 MHz
64 MB SDRAM (56 MB main memory)
32 MB ROM
SD I/O slot SD memory and SD I/O card support
CompactFlash Type I and II card support
Display Transflective color TFT, 240 x 320 pixels, 64K-color support,
.24 mm dot pitch
LED Backlight Multi-level brightness adjustment
Audio Microphone, speaker, 3.5 mm stereo headphone jack, MP3
stereo
IrDA, data transfer up to 115.2 Kb/sec
BlueTooth 1.1

Det er en lidt ældre sag, men den fungerer perfekt som navigator, selv med hele Vest Europa på SD kortet (900 Mb). Sørger for at rydde op (med SK Tools) og formatterer SD kortet inden installation. Med en blot smule fingerfærdighed kører TTN 6 også med WM 2003. :-)
Avatar billede sth Novice
02. januar 2007 - 20:05 #17
Ja så burde jeg heller ikke få problemer... men gider ikke rigtig at købe den hvis jeg ikke er sikker