Avatar billede tgs Nybegynder
26. december 2006 - 09:44 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Pchnotify.exe

Hej eksperten

Hver gang jeg starter PC'en op, kommer beskeden : "Pchnotify.exe har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden.".

Er der nogen der ved hvad det betyder og hvordan jeg får det væk ?

Umiddelbart tror jeg ikke det har nogen praktisk betydning, men det er bare irreterende det kommer ved hver eneste opstart.
Avatar billede inglenook Praktikant
26. december 2006 - 11:00 #1
Avatar billede tgs Nybegynder
26. december 2006 - 11:19 #2
Tak for det, det lyder som om det vil virke. Jeg ved heller ikke hvorfor jeg ikke søgte på google....??
Avatar billede tgs Nybegynder
26. december 2006 - 11:19 #3
Og pointene ;-)
Avatar billede tgs Nybegynder
26. december 2006 - 11:21 #4
Undskyld, det er jo dig der skal smide et svar, for at du kan få pointene...så gør lige det ;-)
Avatar billede inglenook Praktikant
26. december 2006 - 11:47 #5
ok, tak. Lad os dele point. Det var jo kun en simpel soegning paa Google. Godt Nytaar.
Avatar billede tgs Nybegynder
29. december 2006 - 11:50 #6
Tak i lige måde.