Avatar billede -zonic- Nybegynder
25. december 2006 - 13:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

streaming af musik fra netværksharddisk?

Hejsa,

Jeg har en Synology DS-106e netværksdisk, som jeg har nogle mediefiler på, jeg gerne vil kunne afspille, også når jeg ikke er på mit hjemmenetværk.

Serveren har en mediecenter funktion, se her.:
www.rs-invent.dk/multimedia.gif

som gør det muligt at streame filer via medie center..

Jeg har hørt at jeg også burde kunne streame filerne via internettet ved hjælp af den rigtige software.

Jeg har prøvet med Winamp med det virker ikke, da jeg kun kan tilføje filer via ftp protokol.

Nogen der har et forslag til hvordan det kan lade sig gøre at streame filerne på andre måder?

Jeg kunne forestille mig at der skal tastes brugernavn og adgangskode for overhovedet at kunne komme i kontakt med filerne...

På forhånd tak!

-Zonic-
Avatar billede jop... Nybegynder
26. januar 2007 - 13:43 #1
Du skulle adrig have købt synology  :op
Avatar billede -zonic- Nybegynder
25. februar 2007 - 15:23 #2
lukker
Avatar billede -zonic- Nybegynder
25. februar 2007 - 15:24 #3
lukker ;-)
Avatar billede snabeljan Nybegynder
29. marts 2007 - 22:57 #4
og hvorfor lukker du så - jeg er bare nysgerrig efter hvad du fandt ud af !!!

/snabeljan