Avatar billede larspeter Nybegynder
23. december 2006 - 20:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

IIS går ned på tilfældige tildspunkter

Det her er virkelig underligt. Jeg har et problem med min webserver, som pludseligt er begyndt på vilkårlige tidspunkter at stoppe med at svare.

Det eneste jeg kan se er, at system log filen bliver korruptet. Når jeg genstarter serveren, kører siderne fint igen.

1) Der er ikke installeret updates, eller nye programmer.
2) Jeg har flyttet system log til en anden drev, hvis det skulle være en bad sector på harddisken.
3) Frekvensen er ca. 2 gange om dagen.

Hvor leder jeg henne, for at få den til at kører igen ...
Hjælp :-)
Avatar billede larspeter Nybegynder
18. januar 2007 - 11:39 #1
der var ikke så meget svar her ... Så jeg forsøger med forhandleren :-)
Avatar billede larspeter Nybegynder
18. januar 2007 - 11:39 #2
lukker