Avatar billede stuf99 Nybegynder
21. december 2006 - 11:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

II's vil ikke starte uden LAN

Hej
Jeg sidder med en Thinkpad T42 og har problemer med at starte II'sen når jeg ikke er på netværket. Kan I hjælpe? Det er en medarbejder laptop så der ligger en del sikkerhed på den.
Avatar billede snowball Novice
21. december 2006 - 12:36 #1
Det er sikkert fordi du kører med DHCP, og når du så ikke er tilsluttet, så har du ikke en IP som IIS'en kan binde sig op imod.

Du kan prøve at give din PC en fast IP adresse, og se om du så kan starte IIS.

Brug f.eks. Netsh - http://www.geertsen.dk/articles.asp?ArtId=7 - til hurtigt at skifte mellem DHCP og fast IP.
Avatar billede snowball Novice
19. januar 2007 - 07:45 #2
Fandt du ud af det? :)
Avatar billede snowball Novice
18. marts 2007 - 23:43 #3
En tilbagemelding ville være rart :)
Avatar billede snowball Novice
11. maj 2007 - 19:32 #4
En tilbagemelding ville være rart :)

http://www.expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede stuf99 Nybegynder
12. maj 2007 - 21:48 #5
Tak for svaret, det var lærerigt. Firmaets supportlinie fandt dog ud af problemet. Det viste dig åbenbart at være Symantec der støjede lidt. De indstallerede nogle patchesog så virkede det.

Beklager svar tiden!