Avatar billede ahh Nybegynder
17. december 2006 - 17:07 Der er 1 løsning

hente værdi ind i formular

En formular er opbygget over en forespørgsel A og beregner en sum i et andet felt og virker fint.
Jeg flytter nogle data til en ny tabel B som samles i en forespørgsel B.

Når jeg har flyttet nogle data bliver beregnet sum i  formularen mindre hvilket den også skal.

Jeg vil gerne tilføje en bestemt værdi fra forespørgsel B til det beregnet sumfelt i formularen.

Har prøvet med denne hvor DLookUp henter fra forespørgsel B:

=DLookUp("[B]![D]";"B")

værdien D bliver vist og er altid den første værdi.

Jeg vil gerne kunne bestemme hvilken værdi den skal hente i B ud fra f.eks. ID nummer så jeg skal måske gå en anden vej?
Avatar billede ahh Nybegynder
17. december 2006 - 17:24 #1
Jeg flytter det