Avatar billede olf Nybegynder
16. december 2006 - 22:59 Der er 1 løsning

IE 6 og IE7 printer for mange sider

Jeg har for nyligt flyttet en asp (3.0) applikation fra en MS web-server til en anden MS web-server (kender desværre ikke versionerne på serverne, da jeg ikke har adgang til dem, men jeg er rimelig sikker på at jeg er gået fra en windows 2000/IIS 5.0 til en windows 2003/IIS 6.0).

Når jeg via min asp-applikation nu skal printe en web-side (som normalt fylder 3-5 sider) oplever jeg pludselig at der udskrives 200-300 sider!!! Og det er ikke noget jeg kan se på web-siden i forvejen, forstået på den måde at jeg kan ikke bare scrolle uendeligt langt ned på siden!

Det skal nævnes at applikationen har kørt uden disse problemer i de sidste 5 år! Og nu efter skiftet (som er sket i december måned i år) er problemet opstået adskillige gange.

Selve asp-koden på siden der printes fra er ikke ændret (ok-der peges på en anden server i et database-kald - databasen er nemlig flyttet med).

Problemet er oplevet på på Internet Explorer 6.0 og Internet Explorer 7.0.

Og problemet er oplevet på forskellige printere - så det er heller ikke bare et printer-driver problem.

Er der nogen der bare har et lille-bitte clue til hvad jeg skal kigge efter?

PS: For at være ærlig så var jeg meget i tvivl om hvilken kategori jeg skulle stille dette spørgsmål under. Jeg valgte "IIS" eftersom problemet er opstået efter at have flyttet asp-applikationen fra en web-server til en anden!
Avatar billede olf Nybegynder
27. januar 2007 - 00:01 #1
ok - jeg tror jeg lukker og slukker. Fejlen er ikke løst endnu.