Avatar billede artico Novice
15. december 2006 - 13:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ved du noget om digitalvægte?

Hej med jer!

Jeg er uddannet indenfor levnedsmiddel, men har i de sidste 16 år arbejdet med marketing, grafisk arbejde, tekster og salg, indenfor de sidste 3 år har jeg ”øvet” mig på php og Mysql.

Jeg har i dag opbygget et website med e-handel til private og en en gros del, begge kundetyper kan logge ind og se ”deres respektive data” (ordre, faktura kreditnota etc.) det hele styres fra en bagbutik, hvor min kunde redigere alt fra selve indholdet, billeder, vare, ordre og selve faktureringen, der er også lavet et returvare system samt et ”serienummer system” som der er specielt indenfor denne branche (levnedsmiddel).

Systemet samler data op til brug for udarbejdelse af ”grønt regnskab” som er en vigtig del i denne branche, og det vikser og vokser med datatrafiken og kunder der logger ind og ud.

Der kan også laves skilte, samt HTML mails, og nogle specielle bestillingslister til brug i branche, og selvfølgelig har jeg flere ting på tegnebrættet som jeg vil implementere løbende, nå men nu til sagen:

Jeg vil gerne integrere ovenstående på en lokal linux server og koble et vægtsystem på? ( I ved scanægt etc. ? og samtidig bygge et ”kasseapparat” med touch screen på…. hmm, derfor vil jeg lige høre om der er nogen der kender nogen eller nogen der har ekspertisen til at hjælpe mig med det? Jeg er ret sikker på at mit system kan bruges mange steder, men har derfor også brug for en ”virkelig dygtig” php programmør til at kikke koden igennem…. og måske er det også dig der kender noget til at få bygget en ”vægt” ind i systemet? Og lagt det hele på en lokalserver som backup ??

Jeg kunne selvfølgelig også være interesseret i en distribution til flere og dele ”butikken” 50/50 med en kompetent partner.

Mine kompetencer er de faglige indenfor netop denne branche og så salg og markedsføring, jeg er ingen hardcore programmør.
Avatar billede joki Juniormester
26. december 2006 - 15:20 #1
Hej

Jeg synes dit projekt lyder spændende, og tror da også jeg kan bidrage med nogle løsninger.
Jeg har ingen stor erfaring med digitalvægte, men har en kort overgang arbejdet med dem.
Jeg er uddannet elektronikmekaniker og datanom, og arbejder til daglig som web-progammør og database administrator
Avatar billede artico Novice
26. december 2006 - 18:18 #2
Ok.. fedt hvad med at sende dit kontakt mail/tlf til min mail: artico@sol.dk og hvor i landet du bor etc. så ringer/skriver jeg derfra :-)
Avatar billede notebookonline Nybegynder
11. januar 2007 - 22:34 #3
Hejsa, jeg har for 15 år siden arbejdet hos scanvægt og senere hos AIC i Aalborg, hvor vi bla. udviklede, hvad du søger.
Jeg kan personligt ikke hjælpe dig men prøv at kontakte AIC/Scanvægt (er vist det samme idag) de må have en del viden på det område.

Scanvægt/AIC har hovedkontor i Nørresundby.
Avatar billede artico Novice
13. juli 2007 - 10:28 #4
Lukker ...