Avatar billede nhe Nybegynder
15. december 2006 - 11:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Blog på eget website: IIS / Frontpage

Jeg har et website som er lavet i frontpage. Har min egen IIS-server med mulighed for at konfigurere efter behov. Websitet er primært lavet i frontpage. Jeg ønsker at lave en blog på websitet. Er der nogle der kan give konkrete forslag til hvordan jeg kan gøre?
Avatar billede nhe Nybegynder
15. december 2006 - 11:32 #1
Jeg anvender frontpage 2003 og Windows Server 2003 standard / IIS 6.0
Avatar billede old-faithful Praktikant
15. december 2006 - 13:14 #2
Du kan evt. prøve denne http://www.simplephpblog.com/static.php?page=static040502-230734 som ikke kræver databaser eller noget, men blot at man har PHP.
Avatar billede nhe Nybegynder
15. december 2006 - 13:18 #3
Ser interessant ud. Kan du uddybe "at man har PHP"?
Avatar billede old-faithful Praktikant
15. december 2006 - 13:32 #4
At du har PHP installeret på serveren, eftersom bloggen er skrevet i PHP (se evt. http://dk2.php.net/install.windows)
Avatar billede nhe Nybegynder
15. december 2006 - 13:38 #5
Det ser lovende ud - jeg har nok at arbejde videre med! Drop et svar så er der point :-)
Avatar billede old-faithful Praktikant
15. december 2006 - 13:47 #6
OK. Her er mit svar :-)