Avatar billede chrisson Nybegynder
13. december 2006 - 22:28 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Penge problemmer med servage.net

Hej,

Jeg har lidt problemer med servage vedrørende bank overførelse,
Jeg har overført pengene, og banken har tjekket deres bank. Og de har modtaget pengene.

Men de bliver ved med at sige at de ikke har modtaget pengene endnu!

Hvad gør man så? :S
Avatar billede niels_hansen Praktikant
13. december 2006 - 22:31 #1
femsender dokumentaion for at pengen er overført til deres konto ? og sker der så stadig intet, så melder man dem for bedrageri til politiet.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
13. december 2006 - 22:31 #2
dokumentation
Avatar billede chrisson Nybegynder
13. december 2006 - 22:36 #3
Jeg tager en snak med dem imorgen over mobilen, fandt et mobil nr. ud fra en dansk postadresse man kunne sende til. Så høre jeg dem, og hvis det ikke virker, får jeg beviser fra min bank. Og så melder jeg dem.

Men er der ikke noget andet også? og hvor skal jeg melde dem?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
13. december 2006 - 22:41 #4
din lokale politi station, så overgiver de sagen til den kreds hvor sagen hører hjemme, men en anden gan, betal ALDRIG med bankoverførsel, altid dankort, eller kreditkort, evt paypal, du er meget bedre sikret hvis varen ikke dukker op (med kreditkort, skal banken tilbage føre pengene, og paypal er også strikse på det område), men med bank overførsel er der intet at gøre, men hvornår har du overført pengene til dem ?
Avatar billede chrisson Nybegynder
13. december 2006 - 22:42 #5
i sidste uge
Avatar billede chrisson Nybegynder
13. december 2006 - 22:59 #6
Så er der endnu et svar fra servage:

Hello Christian,

Thank you for your reply.

> My bank has checked yours, and they said, that you have get the money!
> And they check it Monday! So you have got the money!

I will make sure to have this double checked tomorrow morning. I'm sure we will have the funds shortly.

Kind regards,
Steffan, Servage Hosting
http://www.servage.net/
Avatar billede it-dk Nybegynder
14. december 2006 - 10:41 #7
Jeg tror ikke firmaet snyder. Bankoverførelse tager ofte nogle dage afhængig af bankerne.
Avatar billede chrisson Nybegynder
14. december 2006 - 14:54 #8
Ikke når min bank har ringet til deres bank for at tjekke om pengene er modtaget.

Og ref. nummer og det hele passer med det jeg sendte ind!

Så lige meget hvad de siger, har de modtaget pengene!
Avatar billede niels_hansen Praktikant
14. december 2006 - 14:56 #9
enig, der kan dog godt gå lidt tid fra pengene går ind til den rette afdelig i firmaet får det at vide, men nu burde de have fået det at vide
Avatar billede chrisson Nybegynder
14. december 2006 - 15:00 #10
Men synes bare det er lidt underligt, det er en uge siden jeg overførte!
Avatar billede olebole Juniormester
14. december 2006 - 15:03 #11
<ole>

Synes du ikke, det virker en anelse desparat at begynde at tale om politianmeldelse efter en sølle uge?  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede niels_hansen Praktikant
14. december 2006 - 15:08 #12
jo enig, men det var jo ikke til at vide dengang hvor lang tid der var gået ;)
Avatar billede chrisson Nybegynder
14. december 2006 - 15:11 #13
:P,

Men i hvis der går 1 uge mere, så bliver man nød til det...
Avatar billede it-dk Nybegynder
14. december 2006 - 15:21 #14
Jeg tror nu nok alt løser sig uden politiet. De har nok lidt rod i bogholderiet. Hovedkontoret som står for firmart er i Tyskland.
Avatar billede chrisson Nybegynder
14. december 2006 - 22:59 #15
Kom i aftens:

Hello Christian,

Thank you for your reply. We have unfortunately not received any confirmation from our bank yet. We will contact our bank again tomorrow :)

Kind regards,
Patricia, Servage Hosting
http://www.servage.net/
Avatar billede niels_hansen Praktikant
14. december 2006 - 23:02 #16
lyder underligt :O
Avatar billede chrisson Nybegynder
14. december 2006 - 23:05 #17
Imorgen tager jeg og går ned i banken og får dem til at udskrive nogle ark med flere beviser osv.

Har kvitering osv.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
09. januar 2007 - 16:26 #18
hvad endte det egenligt med ?
Avatar billede chrisson Nybegynder
09. januar 2007 - 16:55 #19
At de oprettede, efter rimelig langtid, det viste sig at der var et eller andet galt med deres banks netbank. Jeg fik også 25 GB extra plads fordi jeg skulle vente så længe.. :)
Avatar billede chrisson Nybegynder
09. januar 2007 - 16:57 #20
Er mit indlæg før dit ikke slettet :S? kan ikke se det...

eller måske er det bare mig der er lidt glemsom :P
Avatar billede chrisson Nybegynder
09. januar 2007 - 16:59 #21
Nårh ja, jeg gav bare points, eller er det længe siden :P?
Avatar billede chrisson Nybegynder
09. januar 2007 - 17:03 #22
Niels, vidste du noget om det der DynDns? jeg har aldrig fået det til at virke... :P

http://www.eksperten.dk/spm/747199
Avatar billede niels_hansen Praktikant
09. januar 2007 - 17:28 #23
dyndns ? (kan ikke lige se noget om det i spørgsmålet ?)
Avatar billede chrisson Nybegynder
09. januar 2007 - 22:27 #24
Jojo, :P du prøvede at hjælpe mig i det andet spm. :P desværre blev det kun skrevet 1 gang af andre og resten af mig..
Avatar billede steen_hansen Forsker
09. januar 2007 - 22:34 #25
Jeg har oplevet at skulle på posthuset for at hjælpe CyberCity med at finde ud af hvilke konti deres penge var gået ind på (en tidligere arbejdsplads). Næste kvartal var den gal igen, de påstod, at de ikke havde modtaget nogen indbetalinger fra firmaet. Så fik de en kopi af kvitteringerne tilsendt og bedt om at få styr på deres bogholderi. Så du kan se der er mange led, hvor det kan gå galt :/
Avatar billede chrisson Nybegynder
09. januar 2007 - 22:36 #26
Så længe ens bank er på ens side, kan det ikke gå galt..