Avatar billede martin_moth Mester
13. december 2006 - 09:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dictation i word på dansk

Man kan få word til at skrive det man siger ind i en mikrofon, så længe man taler engelsk (Tools > Speech).

Kan også også få det til at virke på dansk? I så fald hvordan
Hvis ikke, er der nogen der ved om der er en dansk "dikafon-pakke" på vej og hvornår den kommer?
Avatar billede oergaard Nybegynder
15. december 2006 - 13:09 #1
Der findes desværre ikke nogen officiel "diktafon-pakke" på dansk...
Avatar billede martin_moth Mester
09. januar 2007 - 10:47 #2
smid svar, tror jeg lukker nu
Avatar billede oergaard Nybegynder
09. januar 2007 - 16:21 #3
nu var det jo ikke ligefrem et brugbart svar jeg kom med, men ok. :-)