Avatar billede morten30 Nybegynder
11. december 2006 - 20:40 Der er 3 kommentarer

køb af bærebar til 7 åriget

hejsa jeg er ved at kigge på en bærbar til min datter på 7 men det er en jungel for mig jeg har ikke en meter forstand på det regner med hun skal spille lidt spil og bruge den i skolen og hvad de nu bruger den til

så det store spørgsmål hvad skal jeg købe og hvorfor skal jeg købe lige den ????

pris omkring de 6000
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2006 - 20:47 #1
Den billigste som du overhovedet kan finde !

(hun er kun 7,  ville en cykel ikke være bedre ?  )
Avatar billede morten30 Nybegynder
11. december 2006 - 20:56 #2
ja men hun hænger sku over min og ser det som en hun kan bruge når hun får mere brug for det de roder allerede lidt med det i skolen nu

og hun har en cykel...også en med 3 hjul
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2006 - 07:35 #3
sammenligner du de tilbud du får i bilka, fona og andre stæder med dem som du kan finde på edbpriser.dk  vil du se at du får en anelse mere ved en internet forhandler.

jeg anbefaler at der er trådløs nætværk, DDR2 ram  min:512 gerne mere, min en 1,4 ghz cpu.
Noget som du også skal kikke på, er batteri-stamina (hvor lang tid den kan køre på batteri)

i de sidste test som jeg har læst igennem, var det ASUS der havde den længste holdbarhed i batteri.