Avatar billede Hamder83 Praktikant
11. december 2006 - 15:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DataGridView output i enkelt linje

Hej,

Er det muligt med et datagrid view at gøre sådan at når den viser et emne, f.eks. en adresse at den ikke deler linjen op - men viser den ud i et?

På forhånd tak,
Avatar billede helmet Nybegynder
12. december 2006 - 15:31 #1
Nu genereres et gridview jo som en table når den bliver outputtet som html, og
en table vil som standard udvide sig efter indholdet med mindre du har defineret en max bredde, på fx det hele, eller de enkelte kolonner, ja eller den container den er placeret indeni.

Da du nok ikke vil have at tabellen bliver uhæmmet bred, er der nok ikke andre muligheder end og sætte adresse kolonnen til og være så bred som mulig. Men det er desværre ikke en garanti for at det hele kan være på en linie.
Avatar billede Hamder83 Praktikant
11. september 2010 - 14:55 #2
Hej Helmet

Tak for svaret.

Opretter du et svar så får du points.
Avatar billede helmet Nybegynder
11. september 2010 - 16:41 #3
Der er oprydning nu? Et svar