Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
06. december 2006 - 19:51 Der er 3 kommentarer

Kritik ønskes: compare-cell-phones.eu

Hej

Er der nogle som gider kigge på www.compare-cell-phones.eu og komme med kritik

Bemærk at de telefoner der er på siden er opgivet med fiktive test-data
Avatar billede kogt Nybegynder
06. december 2006 - 21:38 #1
det er vel en joke... men i saa fald banneren er ikke flot det er meget, jeg vil kalde det smudsigt, ikke paent.. og den lilla farve bryder jeg mig ikke om

start siden burde starte med en soege mulighed foerst og fremmest og ikke med reklame for de nyeste mobiler...
Avatar billede jakoba Nybegynder
07. december 2006 - 02:49 #2
Hvorfor spilde 1cm+ af brugerens skærm på den tomme lyserøde bjælke under logoet.

På et .eu domæne wille jeg forvente en multisproget side med mindst hovedsprogene. Har du overvejet det mas det bliver til efterhånden som der skal tilføjes nye mobiler. teknisk oversættelse er hundedyrt (især i små portioner).

De plastic rundede kanter på logo og meny er en god ide og passer med mobilos. Men de stikker grimt af i forhold til de skarpe højkontrast kanter omkring tekster of annoncer.

Menyen er køn men alt for lang og lovlig sammenklemt. Kog den ned til 5-6 punkter og giv så de punkter ordentlig plads.

Med en special-purpose side som den hvor brugerne kan forventes at søge aktivt efter siden er gode meta-tags nok vigtigere end design, men alligevel vil jeg nok anbefale at du gør noget mere ud af designet, den ser ærlig talt noget amtørisk ud.

Er der forresten ikke en del konkurrence indenfor mobilos-sider allerede ? Så er brugervenlighed og 'nem at bruge' også høj prioritet. Jeg fandt de ting jeg valgte at lede efter, men det tog sin tid. Specielt den kilometerhøje stolpe af selectbokse var en afskrækker. Det må kunne gøres mere indbydende.

mvh JakobA
Avatar billede kogt Nybegynder
07. december 2006 - 15:26 #3
klikker man paa ring tones kommer der et meget bedre layout.... startside har sort baggrund.... og er derfor meget moerk