Avatar billede stef8 Nybegynder
04. december 2006 - 11:44 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Norton Ghost 10

Hej!

Jeg vil blot høre om det er muligt at klone 2 SATA diske med Norton Ghost 10, ved at boote op på cd'en??

Mvh Steffen.
Avatar billede off-line Nybegynder
04. december 2006 - 18:26 #1
Du kan jo lave en recovery DVD. Den kan du lægge ind hvor du vil.
Avatar billede stef8 Nybegynder
04. december 2006 - 21:03 #2
Ja men i Ghost 9.0 der kan man boote op på cd'en, og klone 2 diske.. bare ikke 2 sata diske.. det må man vel kunne i ghost 10??
Avatar billede off-line Nybegynder
04. december 2006 - 22:55 #3
Jeg har ikke selv Sata, så det tør jeg ikke sige. men problemet med
Norton Ghost er, at den måske sletikke kan se begge diske. Der er også
flere, som har haft problemer med, at Ghost ikke kunne finde den eksterne
HD. Men kan Ghost se begge dine Sata, skulle den også kunne klone.
Men jeg forstår ikke, hvorfor du vil boote op på en CD. Normalt åbner
man Ghost på den disk, man vil klone (kopiere) fra, og kører en Make copy.
Avatar billede stef8 Nybegynder
05. december 2006 - 08:12 #4
Det er hurtigere og lettere at boote op på cd'en! OG nej de kan ikke se SATA diskene, for hvis de ku det, så havde der jo ikke været problemer :D
Avatar billede off-line Nybegynder
05. december 2006 - 11:53 #5
Nej det er jo det. Og så er der desværre kun en recovery DVD tilbage.
Avatar billede stef8 Nybegynder
05. december 2006 - 12:20 #6
Jaa.. skidt altså!!
Avatar billede off-line Nybegynder
05. december 2006 - 12:53 #7
Acronis True Image 7 (nu er det 10) er gratis, hvis man vil lade sig
registrere. Jeg har selv True image, men da jeg, som jeg skrev, ikke
har Sata, ved jeg ikke, om den kan se Sata diske. Men skulle du få lyst
til at se på den, er her et link:
http://www.acronis.com/mag/vnu-ati7
Avatar billede off-line Nybegynder
05. december 2006 - 12:55 #8
Ps. Det er kun de felter med rød stjerne du behøver at udfylde.
Avatar billede off-line Nybegynder
08. december 2006 - 17:31 #9
Fik du løst problemet?
Avatar billede stef8 Nybegynder
10. december 2006 - 11:55 #10
Nej ikke rigtig..
Avatar billede off-line Nybegynder
12. december 2006 - 14:38 #11
Husk at lukke spørgsmålet.
Avatar billede stef8 Nybegynder
12. december 2006 - 15:01 #12
Jeg tager dem selv..