Avatar billede kief Nybegynder
03. december 2006 - 22:17 Der er 2 kommentarer

Hakker i Counter Strike Source

Hej alle

Jeg har købt ny bærbar og ville lige teste den med lidt spil, det er en acer ferrari 5002 så den burde have rigelig kraft til at køre spillet, men alligevel hakker den.. det er mest når man skal skyde en modspiller (bots). Det er som om den skal opdatere men ikke kan nå det...

Er der nogen der har oplevet det før? :)

På forhånd tak!

Casper Schädler
Avatar billede anjensen1 Novice
10. december 2006 - 11:05 #1
generelt når spil hakker -tjek minimum requirements
ok?
-er den directx som anbefales installeret på pc'en
ok?
kør en diagnose på directx (kør | dxdiag)
ok?
-så er alt forhåbentligt ok ;)
ellers er vi ude i virus oe. spyware problemer ..eller skod grafikkort, lav WRAM, overstort C: (altid min. 1,5 gb frit på win dir mappen)
-slutteligt, ikke alle bærbare egner sig til spil ..
Avatar billede kief Nybegynder
10. december 2006 - 17:32 #2
Hejsa

Tak for dit svar...

Jeg har fået afvide af en ven at det nok ikke er min ram (1GB) der er for lille men nærmere det at jeg kører med en harddisk der har 5400 omdrejninger, er der nogen der har erfaring der..

Mit grafikkort er et X1600 kort og processoren er en AMD 1.6 X2 - umiddelbart ville jeg mene det er nok til CS...