Avatar billede vrouey Nybegynder
03. december 2006 - 18:48 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

(200 p)Købt musik, mp4

Hej.
Jeg har købt mig en mp4-afspiller fra amitech. Den virker helt fint, men den vil ikke spille de filer jeg har KØBT på tcd.dk... Den siger bare " forkert format". Hvad skal jeg gøre??
Avatar billede human Nybegynder
03. december 2006 - 19:11 #1
Har du åbnet filen i windows media players først så den kunne hente en licens til den? Er du sikker på din mp4 afspiller understøtter det format lydfilen fra tdc er encoded i?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
03. december 2006 - 19:24 #2
Konverter dine wma filer til mp3 med det her program, så kan de afspilles.

http://www.download.dk/index.asp?Kat=lyd&subkat=lydkonvertering&prog=29224&program=Free%20Mp3%20Wma%20Converter
Avatar billede vrouey Nybegynder
03. december 2006 - 19:35 #3
Ja afspilleren kan spille alle formater...jeg har afspillet dem i winamp..prøver lige igen
Avatar billede vrouey Nybegynder
03. december 2006 - 19:37 #4
nix...Den gider stadig ikke..
Avatar billede vrouey Nybegynder
03. december 2006 - 19:45 #5
Den hjælper heller ikke at lave filen om, for så står der bare: your wma file is DRM protected
Avatar billede milter Ekspert
03. december 2006 - 20:06 #6
Har du prøvet nogen af metoderne i linket herunder:

http://www.piratgruppen.org/recherche.php3?recherche=wma
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
03. december 2006 - 20:07 #7
Oki, så kan du gøre det her der er foreslået.
Lånt fra eksperten.

Accepteret svar: carstenprimdahl
17/04-2006 21:11:27    Tak for svarene, som jeg ikke rigtig kunne finde anvendelse for. Derimod fik jeg dette svar fra TDC, som var brugbart:
Langt de fleste af vores sange kun findes i WMA filer, og disse er licens beskyttede med DRM9 fra microsoft og denne licens kan Itunes ikke håndtere idet at Itunes er et Appel produkt og de disse 2 kan desværre ikke snakke sammen.
Det du så kan gøre fra en PC'er, er at starte en Windows Media Player version 9 el. 10 op og importere WMA filerne i denne og afspille et par sekunder af dem for at modtage licensen, når licensen er modtaget kan du føje sangende til din brænde liste for at brænde dem på en cd, når cd'en er brændt, kan indholdet overføres til Itunes, som var det en original musik cd du ønsker at ligge ind i Itunes.
Avatar billede vrouey Nybegynder
03. december 2006 - 20:19 #8
okay...jamen det går jeg så...men det er godt nok en besværlig måde...
Avatar billede human Nybegynder
03. december 2006 - 20:50 #9
ehh.. kig hvad jeg skrev i første kommentar. Der står du skal åbne dem i windows media player.
Avatar billede vrouey Nybegynder
03. december 2006 - 20:56 #10
Human: Det hjælper ikke.. men har fundet ud af det nu, for gjorde bare som John skrev
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
03. december 2006 - 23:46 #11
Det opfatter jeg, som send svar. :-)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
05. december 2006 - 09:57 #12
?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
07. december 2006 - 16:13 #13
Respons!
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
07. december 2006 - 21:53 #14
Takker for point. :-))