Avatar billede mak28 Nybegynder
01. december 2006 - 12:45 Der er 11 kommentarer

Usynlige mails

Hej eksperter

Jeg har nogle mails i en mailbox man kun kan se hvis man tager Full Access Administrator. Hvad kan der være sket med de mails, de er alle fra den samme afsender?
Avatar billede mmmtm Nybegynder
01. december 2006 - 13:43 #1
Kig under egenskaber på en af de mails og tjek read-write access felters indhold.
Avatar billede mak28 Nybegynder
01. december 2006 - 14:04 #2
Who can read this document er sat til "All readers and above"
Avatar billede jogii Nybegynder
01. december 2006 - 16:39 #3
Det du her læser op er Notes standard facilitet, som sætter et specielt felt. Men der kan være andre felter på dokumentet af typen Reader-access. Du bør kigge alle felter igennem i document properties andet faneblad.
Avatar billede mak28 Nybegynder
05. december 2006 - 12:03 #4
Har kigget alle felterne igennem på andet faneblad og kan ikke finde nogen reader-access felter eller noget der minder om?
Avatar billede jogii Nybegynder
05. december 2006 - 12:08 #5
Med alle de karakteristika du beskriver, så burde det være nemt at finde et svar. Jeg har dog umiddelbart ikke oplevet noget lignende ... det må man næsten se med egne øjne.
Avatar billede mak28 Nybegynder
27. december 2006 - 11:07 #6
Fandt problemet. SpamSentinel!
Avatar billede jogii Nybegynder
27. december 2006 - 23:46 #7
Hvordan har SpamSentinel indflydelse på det?
Avatar billede mak28 Nybegynder
28. december 2006 - 09:18 #8
Fandt et felt der hedder SpamSentinelReaders. De usynlige mails er alle fra den samme person og det er de eneste mails med feltet SpamSentinelReaders. Prøver at få fat i deres support senere i dag for at høre om de kender noget til problemet.

Smid et svar hvis du vil have point.
Avatar billede jogii Nybegynder
28. december 2006 - 11:39 #9
Jeg bruger selv SpamSentinel, måske kan jeg hjælpe?
Har du købt det i Danmark, så kan du kontakte min kollega Brian Cassim, som har overtaget distributionen fra Frank Christensen. Find Brian på http://Notesnet.dk
Avatar billede mak28 Nybegynder
29. december 2006 - 10:18 #10
Det er købt hos www.maysoft.com. Vender lige tilbage når jeg har snakket med deres support.
Avatar billede mak28 Nybegynder
16. januar 2007 - 13:43 #11
Hmm... problemet løste sig selv. Tror det var en opstætning i SpamSentinel.