Avatar billede dosdesign Juniormester
01. december 2006 - 08:46 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Billigt webhotel til ca 1,3 gb

Hej
Kender nogen et billigt webhotel med php m.m til ca. 1,3 GB (og som vokser stille løbende) ?

Havde selv Freepaq før, som kun kostede 20 kr. pr. måned inkl. moms og med ubegrænset plads, men ¨å overtog WEBDOMAIN freepaq og nu koster det 29,- i måneden + moms og med en begrænsning på 2 GB !
Avatar billede showsource Seniormester
01. december 2006 - 08:50 #1
Måske https://gigahost.dk/
Men kender dem ikke!
Avatar billede kalp Novice
01. december 2006 - 08:52 #2
Avatar billede rask2 Nybegynder
01. december 2006 - 09:48 #3
Jeg synes du skal gå ind og kigge på

www.one.com

1 GB -> 9.-/md
2 GB -> 19.-/md
4 GB -> 36.-/md
Avatar billede rask2 Nybegynder
01. december 2006 - 13:01 #4
Har du haft tid til at kigge på det?
Avatar billede dosdesign Juniormester
01. december 2006 - 16:32 #5
ja kan ikke rigtig bestemme mig
Avatar billede rask2 Nybegynder
04. december 2006 - 11:20 #6
Hvordan går det med valget? Er du blevet klogere over weekenden? Du kan evt. gå ind og kigge på web10.dk hvis du endnu ikke har bestemt dig.
Avatar billede dosdesign Juniormester
04. december 2006 - 16:36 #7
Hvordan kan det være du er så ineteresseret i hvad jeg vælger - har du samme dilemma eller er du medejer af et webhotel ???
P.t Har jeg lidt kredit og kører på endnu ved WEBDOMAIN.dk - ved ikke om jeg lige p.t har tid til at bøvle med skifte, da jeg i flere filer skaql ændre stier m.m. ved et skifte + databaser og vi har fået så travlt på arbejde  puhaaa kan ikek overskue, men tak for hjælpen, nu har jeg da fået et par muligheder !
Avatar billede rask2 Nybegynder
05. december 2006 - 11:27 #8
Nej jeg er bestemt ikke sælger. jeg er bare interesseret i at hjælpe! Bruger selv www.one.com

Det vare mere for at få lukket tråden hvis du havde bestemt dig!

Men held og lykke med det.
Avatar billede dosdesign Juniormester
05. december 2006 - 17:20 #9
ok og nu har jeg lært hvordan man lukker når der ikke er svaret, håber det virker !