Avatar billede janny Nybegynder
30. november 2006 - 17:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Navigations problem

Hej

Jeg er i gang med et designoplæg, men er rendt ind i et navigations problem. Det drejer sig om "frameset i frameset" som følger:

På siden: http://www.kedrissos.dk/tempel/

åbnes der et nyt frameset ( menu + mainside ) ved et klik på linket OM TEMPELRIDDERNE.

I dette frameset, skulle et klik på GRUNDLOV, gerne vise siden "grundlov", der hvor gradsystem vises, altså ganske almindelig frame navigation. men som det ses virker det ikke. Er der en der har løsningen?

JH
Avatar billede challenge Praktikant
30. november 2006 - 17:52 #1
Jeg kan se at din menu også ligger i din "main" frame. Prøv at sætte target til indholds-siden, i stedet for main - Dvs. den frame lige under main, vil jeg tro...
Avatar billede janny Nybegynder
30. november 2006 - 17:53 #2
har prøvet denne løsning. Virkede ikke

JH
Avatar billede challenge Praktikant
30. november 2006 - 18:00 #3
Kan du evt. vise koden for framen med både menu og indhold (under-indhold om du vil)
Avatar billede janny Nybegynder
01. december 2006 - 10:59 #4
har fået det til at virke. omdøbte nogle frames og nu virker det.

smid et svar, så lukker jeg
Avatar billede challenge Praktikant
01. december 2006 - 14:13 #5
Tag dem bare selv - Du fandt jo selv ud af det :)
Ellers tak! :)
Avatar billede janny Nybegynder
01. december 2006 - 19:12 #6
lukker